Více času na podstatné

IKEA spouští kampaň pro udržitelnější budoucnost, vydala i poprvé lokální zprávu

18.01.2017 15:30

Společnost IKEA se ve své aktuální kampani Lepší řešení pro lepší budoucnost zaměřuje na téma udržitelného rozvoje a šetrného přístupu k životnímu prostředí. Od 5. ledna do 15. února se tak na vizuálech v obchodních domech, v digitální komunikaci i na venkovních reklamních plochách dozvíte, kolik plastových lahví „padlo“ na výplň jednoho polštáře či za jak dlouho vyroste bambus potřebný na výrobu příborníku. Ke kampani byla vytvořena speciální sekce na webových stránkách www.IKEA.cz/lepsireseni. Vůbec poprvé vydává IKEA kromě Zprávy o trvalé udržitelnosti za celou IKEA Group také Lokální zprávu o trvalé udržitelnosti. Kompletní Lokální zpráva o trvalé udržitelnosti je k dispozici zde.